Hipnotyczne wino


Cześć Gwiazdeczki! Znowu z lekkim poślizgiem, ale jestem...i znooowu stemple :P Zamorduję Was tym swoim stemplowaniem, ale ostatnio tylko na to mam siły...


Dobrze, że już zaczął się mój projekt (patrz: koniec posta) - może chociaż raz w tygodniu zmuszę się do czegoś więcej niż tylko stemple, bo rozleniwiłam się ostatnio okropnie i idę po najmniejszej linii oporu...


Pazurki, które dzisiaj Wam prezentuję nosiłam od ostatniej środy przez cały weekend. Miałam w domu gości (nadal mam, ale poszli spać), imprezę urodzinową synka i mnóóóóóstwo roboty z tym związanej :)


Jak same widzicie nie miałam czasu na wcześniejsze pisanie posta, ale po długim dniu w pracy opiłam się kawą i mocną herbatą a teraz nie ma mowy o jakimkolwiek spaniu (jutro znowu jak neptyk będę chodziła).


Znowu skusiłam się na prawie czarne paznokcie - ostatnio nie mogę się uwolnić od bardzo ciemnych odcieni. Uwielbiam pazury w tym kolorze <3 Chociaż być może zauważyłyście, że ta czerń jest znowu oszukana :D


Ta pięknotka to CHINA GLAZE lubu heels - czarny lakier z czerwonymi drobinkami. Dostałam ją w ramach wygranego rozdania u Izy z InesWorld , koniecznie do niej zajrzyjcie - pięknie zdobi paznokcie!


Stemple w całości wykonane z marką B. LOVES PLATES, bo zarówno płytka (B.03 mind blown), jak i lakier , którym wykonałam stemple (o tym za chwilę) to CUDOWNE pomysły znanej chyba wszystkim Ani B. 


Wspomniany wyżej lakier to mój najnowszy nabytek - metaliczny lakier do stempli wspólnej produkcji COLOUR ALIKE & B. LOVES PLATES - BLP21 B. a red wine. Podobał mi się najbardziej z całej kolekcji, więc od niego zaczęłam :)


Kupiłam oczywiście wszystkie metaliczne, nie da się wybrać jednego...Spodziewajcie się prezentacji w niedługim czasie :) Lakier jest perfekcyjnie napigmentowany i odbija najlepiej na świecie - to widać :P


Jak widać na powyższym zdjęciu stemplowałam swoim faworytem ostatnich tygodni - grubaskiem od BPS :) Wiem, że się powtarzam, ale uwielbiam ten stempel i nie wiem jak mogłabym bez niego funkcjonować <3


CZEGO UŻYŁAM:
  • odżywki z diamentem EVELINE;
  • czarnego CHINA GLAZE - lubu heels;
  • metalicznej czerwieni od CA & BLP - blp21 b. a red wine;
  • utwardzacza SECHE VITE;
  • płytki B. LOVES PLATES - B.03 mind blown;
  • stempla od BPS;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - BARDZO ŁATWE:
  1. Malujemy pazurki odżywką, a następnie 2 warstwami czarnego lakieru - zdj. 1;
  2. Nakładamy na wybrany wzór lakier, zbieramy jego nadmiar (zdj. 2) i przenosimy wzór na stempel (zdj. 3), a następnie na paznokcie (zdj. 4);
  3. Czyścimy skórki, nakładamy top i już :D


Dodatkowe foteczki


Przypominajka :)

Projekt już ruszył! Mam już dwie prace - bardzo mi się podobają! Chętnych zapraszam do przyłączenia się do zabawy - kliknijcie w banerek, a dowiecie się wszystkiego :)


Dzięki za uwagę i pozdrawiam cieplutko!
Eliza :*

Komentarze

  1. Elizo, mój ty wampie :D Dołączam do klubu mordujących stemplowaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) No jakoś ciężko jest się oprzeć stemplom, prawda? :)

      Usuń
  2. Witam. No stempelek od Ani jest cudowny. Doskonale nadaje sie również dla początkujących. :) Mani takie mroczne. Doskonałe. :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie mroczne, chociaż nie wydawało mi się takie na paznokciach :P

      Usuń
  3. Ja tam wolę stemple :D To mi przynajmniej zawsze wychodzi :) Nie mam żadnej b. loves plates i nie wiem co wybrać na początek, bo co wejdę na jakiegoś bloga to pokazujecie cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi długo nie wychodziło :P Co do płytek, warto mieć każdą z nich - wszystkie są śliczne :)

      Usuń
  4. Zachwyciłam się tym china glaze. Piękny jest ! A czerwony stempelek pasuje do niego idealnie. Super wyszło !

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubu Heels jest śliczny ;) bardzo podoba mi się to zdobienie :) właśnie zabieram się za słodycze na projekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jets, jest....Fajnie! Ja swoje zrobię jutro, albo w sobotę...ale jestem ciekawa Waszych zdobień! Mam już na poczcie trzy! <3

      Usuń
  6. Uwielbiam takie klimaty! Super kolory i ten wzorek stempla! Mroczne i eleganckie zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie klimaty - są znacznie mi bliższe niż różowe :P

      Usuń
  7. wow, this plate is very nice.you made beautiful nail art ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne mani, takie mroczne, tajemnicze... od razu przywodzi mi na myśl wampira :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś pierwszą osobą, która skojarzyła te pazurki z wampirami...coś w tym jest :)

      Usuń

Prześlij komentarz